Dlaczego domowe sposoby nie pomog膮 nam na bezsenno艣膰?

Bezsenno艣膰 to dolegliwo艣膰, kt贸ra polega na zbyt kr贸tkim i do tego nieregeneruj膮cym 艣nie. Ponadto 艣ci艣le wi膮偶e si臋 trudno艣ciami w zasypianiu. To automatycznie prowadzi do obni偶enia sprawno艣ci organizmu w czasie dnia. Je偶eli kto艣 cierpi z powodu tych dolegliwo艣ci, co najmniej trzy razy w tygodniu, mo偶na ju偶 powiedzie膰, 偶e boryka si臋 z bezsenno艣ci膮. Co ciekawe, bezsenno艣膰 dzieli si臋 na trzy podstawowe rodzaje. Jest to bezsenno艣膰 przygodna (trwa do kilku dni), bezsenno艣膰 kr贸tkotrwa艂a (trwa do trzech tygodni) oraz bezsenno艣膰 przewlek艂a. Osoby cierpi膮ce na t臋 przypad艂o艣膰 stykaj膮 si臋 ze spadkiem sprawno艣ci psychomotorycznej i obni偶eniem nastroju. Z niejednokrotnie przeprowadzonych bada艅 wynika, 偶e na bezsenno艣膰 cierpi bardzo wielu ludzi, a to dlatego, 偶e przyczyn膮 mo偶e by膰 stres, nadmierne rozmy艣lanie o problemach, niew艂a艣ciwa dieta, picie alkoholu przed snem, zasypianie w towarzystwie telewizora czy telefonu. Zdawa膰 by si臋 mog艂o, 偶e nie mo偶na wszystkiego wyeliminowa膰. Czy mamy stosowa膰 jakie艣 preparaty typu bardzo znany w Polsce Melatonin Plus? Jak wobec tego radzi膰 sobie z bezsenno艣ci膮?

melatolin plus

Kilka s艂贸w o domowych sposobach walki z bezsenno艣ci膮

Kiedy kto艣 tu艂a si臋 po domu w godzinach nocnych i nie wie, co ze sob膮 zrobi膰 albo kr臋ci si臋 z boku na bok i nie mo偶e doczeka膰 si臋 poranka, zwykle mama, babcia, czy nawet Internet radzi, aby wypi膰 melis臋. Mo偶na te偶 zaparzy膰 inne zio艂a, lawend臋, koz艂ka lekarskiego, dziurawiec czy rumianek. Niekt贸rzy podpowiadaj膮, aby nie objada膰 si臋 przed snem. Nale偶y je艣膰 lekkie kolacje i to nie na chwil臋 przed po艂o偶eniem si臋 do 艂贸偶ka, a nieco wcze艣niej. Wypowiadaj膮c si臋 o bezsenno艣ci, wspominaj膮, by nie korzysta膰 z telewizora, telefonu, a nawet wynie艣膰 ca艂膮 elektronik臋 z sypialni, w celu stworzenia typowo sypialnianej atmosfery. Podobno wszystko to tylko rozprasza i 藕le wp艂ywa na m贸zg w czasie snu. M贸wi si臋 te偶, 偶e warto przed snem zrobi膰 co艣 dla siebie, oderwa膰 si臋 od szarej rzeczywisto艣ci, od my艣li o pracy, o problemach. Czasem osoby, kt贸re maj膮 problemy z zasypianiem, decyduj膮 si臋 na bieg, jazd臋 rowerem, gr臋 w siatk贸wk臋 czy w pi艂k臋 no偶n膮. Chc膮 si臋 z jednej strony zm臋czy膰, z drugiej za艣 oderwa膰 od codzienno艣ci. Typowo domowych sposob贸w na bezsenno艣膰 jest jeszcze wi臋cej. Ka偶dy ma jakie艣 propozycje. Pytanie tylko 鈥 czy metody te s膮 skuteczne? Eksperci twierdz膮, 偶e nie.

Domowe sposoby to zbyt ma艂o, aby poradzi膰 sobie z bezsenno艣ci膮

By艂oby zbyt pi臋knie, gdyby na bezsenno艣膰 dzia艂a艂a sama melisa. Je偶eli kto艣 jest sporadycznie zdenerwowany i przez to nie mo偶e zasn膮膰, to regularne picie melisy mo偶e mu w pewnym sensie pom贸c. Jednak, gdy m贸wimy ju偶 o powa偶nym problemie z zasypianiem i jako艣ci膮 snu, melisa jest zbyt s艂aba. Oczywi艣cie nikomu nie zaszkodzi. Wielu ludzi ma problemy w pracy, du偶o stresu w 偶yciu prywatnym. Wszystko to odbija si臋 w艂a艣nie na 艣nie. Nie mog膮 wypocz膮膰 w nocy, bo ci膮gle rozmy艣laj膮 jak wydosta膰 si臋 z k艂opot贸w, jak rozwi膮za膰 pewne sprawy, jak si臋 pewnymi sprawami zaj膮膰. Dlaczego domowe metody nie dzia艂aj膮? Kiedy kto艣 ma powa偶ne k艂opoty, nawet wyniesienie telewizora z sypialni nie pomo偶e mu zapomnie膰 o tym, co si臋 w jego 偶yciu dzieje. Zdawa膰 by si臋 mog艂o, 偶e ze stresem i bezsenno艣ci膮 mo偶na nauczy膰 si臋 偶y膰. Jednak to nieprawda. Brak snu prowadzi do powa偶nych konsekwencji.

Skutki d艂ugotrwa艂ej bezsenno艣ci

D艂ugotrwa艂a bezsenno艣膰 prowadzi do z艂ego samopoczucia. Powoduje problemy z koncentracj膮. Trudno jest skupi膰 si臋 na pracy i nauce, a tak偶e na obowi膮zkach domowych. Z biegiem czasu organizm jest wyczerpany, kompletnie bezsilny. W贸wczas nie trudno o zas艂abni臋cie. Organizm, kt贸remu brakuje snu jest nara偶ony i zarazem podatny na r贸偶ne choroby. Bezsenno艣膰 ma wp艂yw r贸wnie偶 na z艂y wygl膮d. 鈥濿orki鈥 pod oczami, blado艣膰 sk贸ry, wypadanie w艂os贸w 鈥 wszystko to pojawia si臋, kiedy kto艣 cierpi na t臋 przypad艂o艣膰. Stale nasilaj膮ce si臋 problemy ze snem mog膮 te偶 prowadzi膰 do braku apetytu i spadku wagi. Osoby, kt贸re cierpi膮 na tego rodzaju zak艂贸cenia, maj膮 coraz powa偶niejsze problemy zdrowotne. Bezsenno艣膰 skutecznie i szybko wyniszcza organizm.

Co w takim razie dzia艂a na bezsenno艣膰?

Trudno jest walczy膰 z zaawansowan膮 bezsenno艣ci膮, tylko stosuj膮c domowe sposoby. Nawet, je偶eli 艂膮czy si臋 kilka metod na raz, osi膮gni臋cie efektu okazuje si臋 niemo偶liwe. Du偶o lepsz膮 metod膮 jest stosowanie tabletek. Taki naturalny suplement nie szkodzi, a mo偶e znacznie szybciej i skuteczniej pom贸c w walce z tymi dolegliwo艣ciami. Kapsu艂ki trafiaj膮 bezpo艣rednio w 藕r贸d艂o problemu. Przy艣pieszaj膮 zasypianie, a tak偶e znacznie poprawiaj膮 jako艣膰 snu. Co wi臋cej, wyr贸偶niaj膮 si臋 dobrze skomponowanym sk艂adem i zachowaniem odpowiednich proporcji. W tego typu suplementach producenci mog膮 zastosowa膰 takie dawki poszczeg贸lnych sk艂adnik贸w, jakie s膮 potrzebne, aby uzyska膰 oczekiwane efekty. Ze wzgl臋du na naturalny sk艂ad tabletki na bezsenno艣膰 s膮 bezpieczne. Dzi艣 mo偶na kupi膰 przer贸偶ne kapsu艂ki, wszystkie dzia艂aj膮ce na ten sam problem. Nie s膮 wcale drogie, a przynajmniej niekt贸re. Mo偶na je kupi膰 nawet dyskretnie przez Internet. Stosowanie tego rodzaju produkt贸w jest bardzo wygodne i zajmuje chwil臋. Z uwagi na to, 偶e suplementy te s膮 bezpieczne dla organizmu, warto zwr贸ci膰 na nie swoj膮 uwag臋. Trzeba to zrobi膰, gdy ma si臋 problem z zasypianiem lub te偶 pojawia si臋 trudno艣膰 z za艣ni臋ciem w nocy tu偶 po niespodziewanym przebudzeniu. To jedyny ratunek dla os贸b, kt贸re cierpi膮 na t臋 dolegliwo艣膰. Nie ma sensu si臋ga膰 po tabletki, kiedy bezsenne noce pojawiaj膮 si臋 sporadycznie. Nale偶y to zrobi膰, gdy problemy w tym zakresie zaczn膮 wyst臋powa膰 regularnie. Tabletki s膮 silne i dzia艂aj膮 zdecydowanie lepiej, mocniej ni偶 melisa lub inne domowe sposoby. Co nie oznacza, 偶e je偶eli kto艣 ma niewygodne 艂贸偶ko, powinien nadal na nim spa膰 tylko dlatego, 偶e ma dobre leki nasenne. Suplementy bardzo pomagaj膮 w sytuacjach wyj膮tkowo stresuj膮cych, w trudnym okresie 偶ycia. W贸wczas lekarz od razu zaleca tabletki na wyciszenie, pomagaj膮ce zasn膮膰 i wp艂ywaj膮ce na jako艣膰 tego snu. W nag艂ych przypadkach domowe metody nie dzia艂aj膮. Kapsu艂ki nigdy nie zawodz膮, a przynajmniej niekt贸re.

melatolin plus

Podsumowanie

Bezsenno艣膰 to problem, z jakim styka si臋 wielu ludzi. Niekt贸rzy tylko sporadycznie, inni regularnie i to od d艂u偶szego czasu. S膮 osoby, kt贸re postanawiaj膮 co艣 z tym zrobi膰, bo nie chc膮 d艂u偶ej cierpie膰. Jednak nie brakuje te偶 tych, kt贸rzy rezygnuj膮 z jakiegokolwiek dzia艂ania. Leczy膰 t臋 dolegliwo艣膰 mo偶na na wiele r贸偶nych sposob贸w. W艣r贸d ludzi 鈥瀞tarszej daty鈥 kr膮偶y przekonanie, 偶e najlepszym 鈥瀕ekiem鈥 na bezsenno艣膰 i w og贸le na uspokojenie jest melisa i w艂a艣ciwie inne domowe sposoby r贸wnie偶. Tymczasem tak do ko艅ca nie jest. Owszem, melisa uspokaja, mo偶e pomaga zasn膮膰, ale tylko, gdy jest wypijana regularnie, w odpowiednich dawkach, przez d艂u偶szy czas. Poza tym nie dzia艂a na bezsenno艣膰 wynikaj膮c膮 z powa偶nych problem贸w, kiedy osoba obarczona t膮 dolegliwo艣ci膮 zamartwia si臋, rozmy艣la dniami i nocami, szuka sposobu na rozwi膮zanie swoich k艂opot贸w. Melisa i inne domowe sposoby nie pomog膮, kiedy kto艣 nie mo偶e zasn膮膰 lub nagle wybudza si臋 w 艣rodku nocy z tym samym skutkiem. Dlatego jednak du偶o lepszym rozwi膮zaniem s膮 tabletki w postaci suplementu diety o naturalnym sk艂adzie. To jest lek na ca艂e to z艂o. Je偶eli kto艣 cierpi na bezsenno艣膰 od d艂u偶szego czasu, powinien uda膰 si臋 do lekarza lub kupi膰 tabletki w aptece czy sklepie internetowym. Dost臋pno艣膰 jest bardzo dobra, a ceny przyst臋pne. Oczywi艣cie temat bezsenno艣ci jest spraw膮 indywidualn膮. Jednak, je偶eli kto艣 nie ma do艣wiadczenia, powinien pos艂ucha膰 si臋 tych, kt贸rzy wiedz膮 na ten temat nieco wi臋cej.

ZOSTAW ODPOWIED殴

Please enter your comment!
Please enter your name here