Szybkie odchudzanie brzucha – Opinie, Dzia┼éanie, Sk┼éad, Efekty Stosowania, Cena i Gdzie Kupi─ç

Szybkie odchudzanie brzucha – Opinie, Dzia┼éanie, Sk┼éad, Efekty Stosowania, Cena i Gdzie Kupi─ç

7 sierpnia 2015 0 przez PostawNaSiebie.pl

Ka┼╝dy kto kiedykolwiek w swoim ┼╝yciu mia┼é do czynienia ze zb─Ödnymi kilogramami wie, ┼╝e brzuch jest najgorsz─ů i najtrudniejsz─ů parti─ů do odchudzania. Mimo diety i ─çwicze┼ä nie mamy gwarancji, ┼╝e nasz brzuch b─Ödzie znika┼é tak szybko jak reszt─Ö naszego cia┼éa. Bardzo cz─Östo jest tak, ┼╝e do idealnej sylwetki brakuje nam w┼éa┼Ťnie p┼éaskiego brzucha i w┼éa┼Ťnie tam nadal pozostaje uporczywy nadmiar tkanki t┼éuszczowej.

Co zrobi─ç, aby pozby─ç si─Ö nieestetycznych fa┼éd z brzucha? Czy istniej─ů sposoby, kt├│re zagwarantuj─ů nam zrzucenie t┼éuszczu z brzucha? Przedstawiamy najbardziej skuteczne sposoby walki z t┼éuszczem na brzuchu, kt├│re dzi─Öki systematyczno┼Ťci i przestrzeganiu diety pozwol─ů nam osi─ůgn─ů─ç idealnie p┼éaski brzuch, a z czasem zbudowa─ç wymarzony ÔÇ×kaloryferÔÇŁ.

ODPOWIEDNIA DIETA

Brzuch jest miejscem sk─ůd najtrudniej pozby─ç si─Ö tkanki t┼éuszczowej i co wi─Öcej nie pozb─Ödziemy si─Ö jej stosuj─ůc tylko ─çwiczenia na brzuch ÔÇô nawet 100 czy 200 brzuszk├│w dziennie nie zagwarantuje nam p┼éaskiego brzucha i pozbycie si─Ö nadmiaru tkanki t┼éuszczowej. Sukces mo┼╝e nam tu zapewni─ç przede wszystkim dieta, co wi─Öcej musi to by─ç odpowiednia dieta. Istnieje powiedzenie w┼Ťr├│d kulturyst├│w i sportowc├│w …kaloryfer robimy w kuchni… i o jest w zupe┼éno┼Ťci prawda. Odpowiednia dieta, a dok┼éadnie deficyt kaloryczny spowoduje, ┼╝e nasz organizm zacznie pobiera─ç tkank─Ö t┼éuszczow─ů r├│wnie┼╝ z brzucha ÔÇô prawda jest jednak taka, ┼╝e w tym momencie musimy podj─ů─ç decyzj─Ö na czym nam bardziej zale┼╝y?

Czy na p┼éaskim brzuchu z kaloryferem czy na mi─Ö┼Ťniach w innych partiach cia┼éa, gdy┼╝ maj─ůc deficyt kalorycznych nie mo┼╝emy zbudowa─ç mi─Ö┼Ťni na nogach, r─Ökach czy mo┼╝emy zapomnie─ç o brazylijskich po┼Ťladkach. Zacznijmy od wyja┼Ťnienia na czym polega deficyt kaloryczny, ot├│┼╝ jak sama nazwa m├│wi dostarczamy mniejsz─ů ilo┼Ť─ç kalorii ni┼╝ potrzebuje nasz organizm, przez co do wytworzenia energii organizm pobiera t┼éuszcz z tej opornej cz─Ö┼Ťci cia┼éa. Oczywi┼Ťcie nie chodzi tutaj o to, ┼╝eby nie je┼Ť─ç tylko tak dobra─ç diet─Ö, aby dostarczy─ç organizmowi niezb─Ödnych witamin i minera┼é├│w, ale jednocze┼Ťnie zmusi─ç go do spalania tkanki t┼éuszczowej z tak trudnych miejsc jak brzuch. Przek┼éadaj─ůc to na liczby, je┼╝eli nasze dzienne zapotrzebowanie kaloryczne to 2000 kcal zmniejszamy wtedy ich ilo┼Ť─ç do 1600 ÔÇô 1800 kcal w zale┼╝no┼Ťci od naszego trybu ┼╝ycia, ilo┼Ťci aktywno┼Ťci.

(w wolnej chwili sprawdz nasz ranking tabletek na odchudzanie kt├│ry aktualizujemy ka┼╝dego miesi─ůca)

Przykładowy jadłospis dla 1800 kcal:

I ┼Ťniadanie:

  • kromka pe┼énoziarnistego chleba z omletem z 2 jajek z warzywami

II ┼Ťniadanie:

  • jogurt naturalny z musli

Obiad:

  • Gotowana pier┼Ť z indyka na parze (90 gram), dwa ziemniaki z wody z sur├│wk─ů z marchwi

Podwieczorek:

  • koktajl owocowy (jogurt plus ┼Ťwie┼╝e lub mro┼╝one owoce)

Kolacja

  • sa┼éatka ze s┼éonecznikiem, oliw─ů z oliwek i piersi─ů z indyka (mo┼╝e by─ç z obiadu)

Dostarczenie organizmowi zmniejszonej ilo┼Ťci kalorii ale za to warto┼Ťciowych sk┼éadnik├│w nie os┼éabi naszego organizmu a wp┼éynie to na szybsze i skuteczne spalanie t┼éuszczu nawet z opornych cz─Ö┼Ťci cia┼éa.

Odpowiednia dieta i utrzymanie deficytu kalorycznego doprowadzi nas do sukcesu, ale aby osi─ůgn─ů─ç spektakularny sukces musimy do┼éo┼╝y─ç do tego jeszcze ─çwiczenia i bynajmniej nie s─ů to ┼Ťlepo robione brzuszki, ale o tym ju┼╝ w nast─Öpnym punkcie.

─ćwiczenia interwa┼éowe

Tak jak wcze┼Ťniej ju┼╝ m├│wili┼Ťmy, aby skutecznie pozby─ç si─Ö tkanki t┼éuszczowej z brzucha przede wszystkim musimy postawi─ç na diet─Ö. ─ćwiczenia na si┼éowni bez odpowiedniego zaplecza ┼╝ywieniowego nie maj─ů sensu. Wa┼╝ne te┼╝ jest, aby postawi─ç na odpowiednie ─çwiczenia, gdy┼╝ nie chodzi tutaj tylko i wy┼é─ůcznie o robienie brzuszk├│w, kt├│re bardzo cz─Östo nieodpowiednio robione tylko obci─ů┼╝aj─ů nasz kr─Ögos┼éup, a w ostateczno┼Ťci mog─ů nawet doprowadzi─ç do powa┼╝nej kontuzji. Najlepszymi ─çwiczeniami do zrzucania brzucha s─ů ─çwiczenia interwa┼éowe. Na czym to polega? Wysi┼éek kt├│ry wykonujemy podczas ─çwicze┼ä przybiera r├│┼╝ny stopie┼ä. ─ćwiczenia interwa┼éowe wykonujemy wykorzystuj─ůc maksymalnie ca┼é─ů swoj─ů energi─Ö po czym robimy chwil─Ö odpoczynku, a nast─Öpnie znowu wracamy do maksimum swoich mo┼╝liwo┼Ťci. Obrazuj─ůc to na najprostszym ─çwiczeniu czyli bieganiu:

bie┼╝nia

10 minut biegania interwałowego na bieżni:

  • 1 minuta biegu na 80-90% swoich mo┼╝liwo┼Ťci, gdzie nasze t─Ötno si─Öga 90 ÔÇô 100% maksymalnego t─Ötna

  • 1 minuta spaceru

I tak przez 10 min, z czasem mo┼╝emy zwi─Öksza─ç ilo┼Ť─ç biegu, natomiast musimy pami─Öta─ç, aby zawsze wykorzystywa─ç praktycznie maksimum swoich mo┼╝liwo┼Ťci.

Trening interwa┼éowy powinien trwa─ç od 10 – do 25 min

Bieganie to oczywi┼Ťcie tylko przyk┼éad, mo┼╝emy korzysta─ç z wielu innych urz─ůdze┼ä na si┼éowni, orbitrek, schody, drabina r├│┼╝nego rodzaju rowerki.

─ćwiczenia interwa┼éowe s─ů bardzo dobrym sposobem na spalanie tkanki t┼éuszczowej z ca┼éego cia┼éa, ale dzi─Öki bardzo intensywnemu wysi┼ékowi, gdzie wykorzystywane jest nawet 80% spalanie tkanki t┼éuszczowej wyst─Öpuje nawet wiele godzin po treningu.

Do ćwiczeń interwałowych możemy dołożyć jeszcze odrobinę ćwiczeń siłowych na brzuch co zapewni nam maksymalny trening dla brzucha.

Po┼é─ůczenie diety i ─çwicze┼ä interwa┼éowych z si┼éowymi to najskuteczniejsze sposoby na zrzucenie brzucha, a nawet zrobienie wymarzonego ÔÇ×6 ÔÇô pakaÔÇŁ, ale najwa┼╝niejsze w tym wszystkim jest systematyczno┼Ť─ç i wytrwa┼éo┼Ť─ç, je┼╝eli b─Ödziemy opuszcza─ç treningi, podjada─ç mi─Ödzy posi┼ékami niestety ca┼éa nasza walka spe┼éznie na niczym.

Sukces jest mo┼╝liwy tylko dzi─Öki naszemu wysi┼ékowi i wytrwa┼éo┼Ťci.